Samen in actie voor het Wereld Natuur Fonds - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzanne Stokbroeks - WaarBenJij.nu Samen in actie voor het Wereld Natuur Fonds - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzanne Stokbroeks - WaarBenJij.nu

Samen in actie voor het Wereld Natuur Fonds

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

14 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Deze maand kom ik samen met het Wereld Natuur Fonds in actie voor dubbel zoveel baby Zwarte neushoorns. Dit doe ik omdat ik het belangrijk vind dat de mooiste plekjes op aarde ook in de toekomst blijven bestaan. Zeker ik als reiziger en liefhebber van onze wereld wil daaraan bijdragen. Daarom heb ik mijn reisdagboek tijdelijk gedoneerd aan het Wereld Natuur Fonds en roep ik jullie allemaal op om ook een kleine eenmalige bijdrage te leveren en samen te zorgen voor dubbel zoveel baby Zwarte neushoorns.

Hoe jij kunt helpen
Heel eenvoudig en snel: sms NEUSHOORN naar 4333
Jij doneert 1 euro en KLM maakt er direct 2 van!

Ook namens het Wereld Natuur Fonds ontzettend bedankt voor jouw bijdrage. Wil jij ook jouw reisdagboek op WaarBenJij.nu tijdelijk doneren? Ga dan naar http://wnf.waarbenjij.nu/?page=wnfActionNVD

Groet,
Suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Suzanne

Hallo, Ik ben op dit moment student vrijetijdsmanagement aan de NHTV in Breda, daarvoor ga ik het eerste half jaar van mijn 3de jaar als uitwisselingsstudent naar Krems an der Donau in Oostenrijk, hier zal ik aan de fachhochschule van Krems leisure and tourism studeren. En op deze site zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn ervaringen. Als je vragen hebt kun je me altijd mailen op 080848@nhtv.nl Groetjes Suzanne

Actief sinds 21 Juni 2010
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 12920

Voorgaande reizen:

22 Juni 2011 - 03 Augustus 2011

Europa

10 September 2010 - 01 Februari 2011

Uitwisseling Krems

Landen bezocht: